tisdag 13 september 2011

You're a lion. Take what's yours.

Nu blir det lite matporr i bloggen. 
I och med denna blåsiga, gråa dag (Tack Katia) kändes det passande med en linssoppa. Dessutom går det snabbt att slänga ihop och det var precis vad jag behövde efter träningen. Jag utgick från detta recept men la till hackade morötter och squash för en lite matigare känsla. Avnjuts as we speak med lite bröd till. Mums.

Det kanske inte ser så gott ut, men jag lovar, it's hellagoooood.


Jag tränade ju som sagt idag. Det blev SH'BAM igen, riktigt kul speciellt med tanke på hur opepp jag var innan träningen. Ville helst bara stanna hemma och äta kexchoklad. Är så nöjd över att jag gick, älskar att känna mig såhär duktig. Innan träningen var jag och nästan hela familjen på Arlanda och vinkade av mormor som åkte tillbaks till Chile efter 5 månader här. Just nu känner jag ingenting men det kanske kommer ikapp mig senare. Det eviga dåliga samvetet, min ständiga följeslagare.


Imorgon hoppas jag att jag orkar med att köra Zumba efter jobbet. Go me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar