torsdag 8 september 2011

Headache

Nu är det något som inte stämmer.
Igår kväll fick jag ont i huvudet och var illamående igen. Hade glömt att köpa Alvedon så jag tog inget mot den sprängade värken i höger tinning och tvingade mig själv att sova. Vaknade ett par timmar senare av att det fortfarande gjorde ont och illamåendet var på högvarv. Fick bli två Ibuprofren och sen somna om. Är uppe på fötter nu, fortfarande med lätt illamående och huvudvärk. Men nu är den mest förflyttad till höger öga. Jag undrar om inte jag börjar besväras med migrän. Jag nämnde huvudvärken och smärtan i höger öga när jag pratade med min läkare i augusti för det har varit återkommande och jag var rädd att det kanske berodde på en av medicinerna, men det trodde han inte. Han tyckte det lät som migrän. Okej, men varför får jag det nu? Och så tätt efter varandra?


Aja, nu väntar frukost och sen blir det att mysa resten av dagen. 
Förutom då jag ska in till stan och köpa lite mat och svänga förbi Monki. Jag skriver mer om det senare. Oh the excitement!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar