onsdag 14 september 2011

Energi hitåt tack

Jag är helt död! Vill inget hellre än att gå och lägga mig en stund och drömma mig bort. (Och sen äta kexchoklad ;)) Har varit så trött hela dagen. Istället sitter jag här och äter lite inför kommande Zumba-pass kl. 18. Vill verkligen inte gå men samtidigt har jag inte tid att träna resten av veckan så det är bara att släpa sin slappa röv till gymmet. Måste få min andra stämpel ju...


GÄSP!


Annat då, för att glömma bort träningen en stund: Alltså, jag längtar så fruktansvärt mycket efter kommande superhjälte-mash upen The Avengers. Gillade ju Thor, Captain America och Iron Man så den kan ju inte bli annat än episk, med Joss Whedon bakom rodret och allt. Förutom nämnda hjältar så ska bl.a. Hulken vara med och denna gång är det Mark Ruffalo som ska gestalta honom. Hallå, det kommer bli så jävla bra! Mark är en av mina absoluta favoskådisar. 
Mindre än ett år kvar då...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar