torsdag 29 september 2011

And it's hard to dance with the devil on your back so shake him off

Idag går mitt hjärta ut till alla dom som inte mår så bra såväl själsligt som kroppsligt. Det var inte längesen jag gick igenom en mycket tuff tid och bara ville ge upp. Knappt så jag kan skriva detta utan att ögonen tåras för jag vet alltför väl hur hemsk den känslan var. Men snälla rara ni, håll ut! Jag vet att livet kan göra så jävla ont men glöm inte att kärleken övervinner den. Alltid. Ge aldrig upp hoppet. Kämpa på så ska ni se att det blir bättre. Världens största klyscha men den är ack så sann. Ni kan och orkar mer än ni tror.


Förutom att vara blödig så har jag varit väldigt mycket i farten dessa två lediga dagar. Igår hade jag en dubbel körlektion, jag lunchade med mamma och Arra, fyndade färgglada koppar från Bruka och sen bar det av till Odenplan för att gå handledarkursen för privat övningskörning. Jag rekommenderar verkligen den till alla blivande körskoleelever, för då har man lite mer kött på benen innan man ger sig ut. Tre timmar lång är den och där jag gick kostade det 550 kr, men det finns ju såklart billigare. Jag tog den för det var den tidigaste jag kunde hitta och jag måste börja massträna innan uppkörningen. Idag hade jag en till dubbellektion, sen blev det lunch på stan och nu är jag på väg hem för att förbereda mig inför kvällens Afropass. Åh, längtet på den! Igår fuskade jag med en bulle när jag fikade med mamma (ovärt) och idag drack jag en burk cola. (Alltid värt.) Aja, bara hoppa upp på hästen och försöka igen. Eller i mitt fall, dansa häcken av sig på dagens pass.


Hoppas ni mår lika bra som jag gör just nu. Trots att det är en del grejer som jag skulle vilja ändra på så är jag ändå tillfreds med mitt liv. Som jag har längtat efter det här. Här får ni förresten måndagens outfit. Jag vet ju att ni inte kan gå vidare utan att veta vad jag har på mig ;)




Bortse från den där miserabla minen på bilden, jag ÄR faktiskt glad på riktigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar