torsdag 8 september 2011

Swag in a bag

Afro stod som sagt på schemat och det var galet kul som sist, förutom att jag fortfarande suger på koreografin och att jag mådde illa under passet pga maten. Orutinerat av mig att äta så pass tätt in på träningen. Men jag hade som sagt kul ändå och efteråt var jag en enda skakig, blöt pöl.


Efteråt gick jag och mitt grisfärgade fejs över till Monki för lite shopping där det för kvällen erbjöds lite schysste personalrabatt. Om det inte vore för att jag var så trött så hade jag säkert kunnat shoppat mer och sen knatat över till Weekday där det också var lite rabattkalas. Men jag är mer än nöjd över det jag fick med mig hem, som är följande:

Fin höstjacka.
Mysig halsduk.
Vanlig, enkel svart kjol. Har faktiskt dåligt med kjolar i garderoben. (Dock var den lite trång i midjan, men eftersom jag räknar med att bli fit så behåller jag den. Fläsket ska väck!)

Den här köpte jag i svart också.

Den här har jag suktat efter längre. Så kär! Så jag!
Märks det att jag har fått dille för blusar? Egentligen borde jag hålla hårt i slantarna men jag tänkte att eftersom jag ändå fick så grym rabatt så tjänade jag ju på att köpa detta. Håller ni inte med? Dessutom hejdade jag mig rejält, för jag kan lova er att högen jag gick runt med därinne var betydligt större än det jag kom hem med. Nu är det shoppingförbud för mig, iaf vad gäller kläder. Jag vill köpa dom där skorna jag bloggande om sist och en ordentlig vinterjacka. Och kanske tre par koftor. Men sen är det stopp!

1 kommentar: