lördag 10 september 2011

Lördag

Jag håller på och blir galen! I snart en veckas tid har jag gått runt och snorat nonstop på jobbet och under träningen men så fort det jag kommer hem upphör det. Riktigt irriterande då jag i övrigt mår tiptop. Hur fräscht är det egentligen med en snörvlande expedit? Vill verkligen inte gå runt och vara småsjuk, har ju precis kommit igång med träningen och allt. Så om nån av er gullisar har nåt bra tips på hur man blir av med snuvan så skulle jag uppskatta't. Men inget som inkluderar nässpray eller mediciner. Får redan i mig en massa kemikalier dagligen så det räcker.

Annat då.
Eftersom jag tyckte gårdagens outfit blev så lyckad passade jag på att ta en idag med. Så här har ni dagens:

Skinnjacka MQ, topp och klänning H&M, halsband Stine Goya for Weekday, väska lånad av mor.

"Hej, här sitter jag och låtsas vänta på tåget men egentligen försöker jag fota mig själv."
Skor, Converse
Hur blir man av med ramarna runt fotona man lägger upp på bloggen? Fult är bara förnamnet. Jag kanske skriver lite mer sen. Nu ska jag bara återhämta mig lite från matkoman. Min köttfärsås med riven parmesan blev riktigt awesome.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar