måndag 26 september 2011

110926


Måndagar.
Finns det något bra med dom? I morse drog lövblåsarkillen igång sin maskin utanför mitt sovrumsfönster som vätter mot innergården klockan åtta på min sovmorgon. Irritationen visste inga gränser och sen dess har jag varit trött och seg hela dagen. Men dagen flöt på bra ändå, ända tills jag skulle hem och tunnelbanan strulade så jag kom hem en halvtimme senare än väntat. Nu kanske ni tycker att det inte gör så mycket, men i och med att jag börjar sju imorgon så betyder det att jag ska upp halv fem, så jag behöver verkligen vartenda minut jag kan ha hemma så jag kan få lägga mig så tidigt som möjligt. 

Sa ju att jag inte skrattar när jag äter. 
Kvällens middag blev tonfisk med mozarella, körbärstomater och pesto. Übergott. I morgon står antingen Zumba eller SH'BAM på schemat. Hoppas jag orkar pallra mig dit. Godnatt!

3 kommentarer:

  1. Mja, käkade sista brödet till frukost. Men imorgon ska jag äta ditt frukostförslag faktiskt. Jag kutade in till Konsum minuterna innan de stängde för att köpa kokosflingor som jag glömde köpa igår. Hur har det gått för dig? Tror du att du orkar träna imorgon?

    SvaraRadera
  2. Jag orkar lätt att träna imorgon! :) Jag åt en bit bröd men det var för att jag inte åt någon lunch (åt för första gången kl 15)och en banan. Till middag åt jag kött med vitkålssallad :)
    Imorgon blir det bäromelett med keso och bär (blåbär, hallon och jordgubbar), smoothie till mellanmål och kyckling med fetaost sallad till lunch..middagen är ett frågetecken :)

    SvaraRadera