onsdag 7 september 2011

*duktig tjej*

En klapp på axeln till mig själv som var så duktig som trotsade regn och stress för att hinna med passet på Sats kl. 12. Jag provade på SH'BAM för första gången och för er som undrar så är det väl egentligen bara ett nytt namn för gamla Sats Dans, dvs dans i 45 min där det är olika, enkla steg genom varje låt. Skitskoj, men det bästa av allt är väl ändå att jag slipper träna senare i eftermiddag. Nu ska jag unna mig att bara slappa.


Sats brukar ha olika stämpelkort för motiveringens skull och denna höst är inget undantag. Man ska alltså träna två ggr i veckan under tolv veckors tid, sen får man hämta ut en pressis. Har bara klarat det en gång  (för evigheter sen) och då fick jag en vattenflaska. Hey, alltid nåt ju! Dessutom så känns det gött att se det svart på vitt hur mycket man har tränat. Så nu ska jag försöka igen. 


Dagens tips
Denna färskpressade melon/apelsinjuice från Loviseberg. Ja, färskpressad utan en massa socker. Bara ren juice från apelsin och honungsmelon. So they say iaf.
Vilket som, så sjukt god! Om man inte orkar pressa själv så kan man knata ner till Hemköp och köpa denna. 23 kr tror jag den kostade. Lite dyrt men lätt värt.

1 kommentar:

  1. Hej Leslie,
    Kul att du gillar juicen (jo den är färsk på riktigt).
    Kolla gärna in på vår FB sida.
    Mvh,
    Jacob
    VD, Loviseberg

    SvaraRadera