lördag 24 september 2011

And you've locked me in your cage, set me free

Har ni vaknat till liv än mina kära vänner?
Själv blev jag väckt av min bror som ringde mig och bad mig lösa en diskussion (ingen allvarlig sådan) mellan honom och hans flickvän. Igår firade vi Nina som fyllt år i veckan med att dricka lite goda drinkar. Sen vankades det utgång men jag fick åka hem för att mina knän hade gett upp för kvällen och mina läppar och fingrar började svullna. Det börjas nu alltså men jag vill inte deppa ihop för det här. Jag kan säga att det stör mig mer idag, när jag faktiskt vill komma igång med dagen men inte riktigt kan för att knän och fingrar värker. Jag är ju ledig i helgen och vill få ut så mycket som möjligt av den. Det är klart att det är jobbigt att ha en kropp som bara motarbetar en. Saker som är så självklara för andra blir ett projekt för mig. Jag vill inte gå in på det nu men jag kan säga så här: det krävs mycket av mig för att hålla hjärnspökena i schack. Dessutom är det bara att inse att det här är väl min lott i livet och jag får försöka göra det bästa av situationen.

Nog om det. Det här är vad vi drack igår. Stället vi var på vet verkligen hur man slänger ihop goda drinkar. Den gula på bilden var vodka smaksatt med kokos och citron. Ni hör ju själva hur gott det låter! Leslie + kokos = äkta kärlek.


Vad ska ni hitta på i helgen? Själv måste jag duscha typ för fem minuter sedan för att sen åka hem till Nina igen och gosa lite med hennes kids. Sweet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar