måndag 5 september 2011

Måndag

Så var denna måndag till ända. Världens längsta dag har det känts som, har haft grus i ögonen hela dagen och noll motivation. Måndag helt enkelt.
Jag har funderat en massa fram och tillbaka om det verkligen är en så bra idé att börja plugga nu i höst. Kommer jag orka med det? Vill ju typ bara dö redan nu. Jag ger mig veckan ut att fundera. Jag gör det ju ändå för skojs skull och som Marléne sa så bra igår: man vill ju lämna in ett bra jobb, inte nåt halvdant bara för att hinna med deadlinen. Så vi får väl se. Just nu är jag en enda hot mess. Fast utan hot då.
Kan säga att jag halvsover medan jag skriver detta och äter min middag, en skål flingor med mjölk. Snart blir det att krypa till kojs, imorgon börjar arbetspasset kl.07.00.

Den här låten är förresten veckans favvo.Enjoy! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar