fredag 2 september 2011

Grinobert

Imorse hade jag min sista körlektion på två veckor. Det gick något bättre än igår men inte alls så bra som jag skulle velat. Så det kommer bli ytterligare lektioner dvs mer kosing att hosta upp. Känner mig som en usel förare och är stressad över pengasituationen. Men jag får vackert bita i det sura äpplet genom att ringa min bank och be dom höja kreditgränsen på kreditkortet helt enkelt. Det är inte på något sätt världens ände, jag gör ju ändå en investering, men jag surar lite för jag är less på skulder. Jag får helt enkelt tänka att det kommer ta lite längre tid att betala av kreditskulden än vad jag först tänkt mig. Jag ska banne mig fixa det där satans körkortet, kosta vad det kosta vill!! I det här fallet, en hel del kulor.





Update:
Har varit på sånt jävla humör hela dagen. Det vill säga, den tid som jag har varit vaken. Har mest sovit pga förlamande tröttma och mensvärk. Nu fick ni en ledtråd till mitt (tillfälliga) dåliga humör. Att känna sig trött, finnig, svullen och fattig som jag gör nu är aldrig en lyckad kombo. Men som sagt, det här är bara tillfälligt. Orka vara sur jämnt.


Och det här med att Sverige förlorade mot Ungern i slutminuterna i EM-kvalet? Vad är det för skit liksom? BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer:

  1. Jag fick min inatt, hade så ont så jag sov dåligt och kunde inte träna imorse. Tror du att jag var nöjd med mig sen när jag sovit klart? Den vägrar ge sig oxå, jävla mensvärk!! Äter ipren och alvedon som om det vore godis..(nä men nästan)

    SvaraRadera
  2. Jag får inte äta Ipren, får bara hålla till godo med Alvedon. Ger inte så bra effekt, är van vid mer tyngre grejer, hehe.

    SvaraRadera