söndag 25 september 2011

Hahahihihoho

Har ni tänkt på att folk alltid skrattar eller ger varandra menande blickar när de äter i tv-reklamer? Alltså, vem gör det? Skrattar vid matbordet? Det gjorde jag bara när jag var liten och då blev jag alltid tillsagd att lägga av för att jag kunde sätta i halsen. Seriöst, när jag är riktigt aphungrig så vill jag bara äta min jävla mat och inte bli avbruten med en massa onödigt prat, än mindre en massa dåliga skämt. Det enda jag tittar på är maten på min tallrik och eventuellt om det finns mer att fylla på med. Skrattar gör man ju efter maten, när man är mätt och belåten.


Fyfan vad roligt! Somebody stop me innan jag sätter i halsen!

Kolla in den här bloggen. Illustrerar så himla bra precis det jag menar. 
Stupid people.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar