söndag 4 september 2011

My mind holds the key

Ligger i sängen och kollar igenom lite information inför distanskursen som drar igång på måndag. 15 hp, halvfart och på distans. Jag kommer tydligen ha en fullspäckad höst som det ser ut nu. Jag ska hinna läsa en massa böcker under den kursen och sen ska två hemtentor lämnas in. Det är ju inte så farligt. Sen ska jag även ha tid för att läsa och lära mig all teori i körkortsboken, plus övningsköra på min lediga tid och sen ska jag hinna träna. Och jobba ska jag ju göra mitt i allt. Helst vill jag ju gå upp i timmar om min kropp tillåter det för jag behöver verkligen få in lite mer pengar som jag kan lägga undan. Det är ju tillräckligt för att göra mig lite matt. Men jag är villig att anta den här utmaningen. Det är ju bara några månader det gäller och jag tror att det är bra om jag sysselsätter mig så mycket som möjligt. Då hinner  man inte stanna till och känna efter. För dom allra flesta är det bra, rentav nödvändigt att få känna efter. Men för mig gör det för det mesta mer ont än gott.

Det var inte meningen att låta gnällig, det är ju trots allt ändå självvalt. Det är bara för mig att kavla upp ärmarna framöver. Let's Doris!

Gif lånad härifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar