söndag 11 september 2011

Söndag

Hallå era jävlar! Ni ligger väl inte och sover fortfarande? Själv är man på väg till jobbet tillsammans med alla som är på väg hem från efterfesten. Det är därför jag skriver nu, för att inte somna på tåget. Antar att de flesta av er sover ruset av er nu. Är inte ett dugg avis. På riktigt alltså, palla vara bakis. Är så pass gammal att en baksmälla numera oftast håller sig i två dagar.

Igår kväll förberedde jag min träningsväska för jag tänkte träna idag på egen hand efter jobbet. Men sen slutade det ändå med att jag gick hemifrån utan den för att jag dels hatar att gymma på egen hand, dels för att jag sovit alldeles för lite och för att jag inte vill springa ikapp tåget med tung väska (för det kommer jag få göra) när kroppen är lite småstel som den är idag. Det är stunder som dessa som gör att jag hatar avstånd. Och att träningsväskor ska väga så jävligt. Jag som var så laddad igår kväll! Är det fortfarande faktiskt. Hyfsat iaf. Men samtidigt så måste jag lyssna på min kropp. Två gånger denna veckan är inte helt fy skam. Fast ändå inte tillräckligt. Tänk om man kunde spara den här peppen på burk och ta fram när slöheten infinner sig. Dessutom tycker jag Sats kunde satsa (ordförrådet är inte stort nu) lite mer på kvällspass på söndagar, läs mer Afro.

Nu måste jag visst springa, puss då. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar