onsdag 14 september 2011

Waiting sucks

Nu har jag äntligen fått se det sista avsnittet av True Bloods fjärde säsong. Kan inte fatta att jag grät, jag visste ju vad som skulle komma. Plus att jag tycker att de sista avsnitten inte alls höll samma mått som i början av säsongen. Alan Ball har verkligen slarvat bort några riktiga gyllene ögonblick. Men det sista avsnittet var faktiskt sorgligt. Jag som äntligen började tycka riktigt bra om Lafayette/Jesus-förhållandet.

gif lånad härifrån.


Så nu måste man vänta tills nästa sommar igen.
Åeehh. Ständigt denna väntan. Kanske stillar mitt fix genom att se om den tredje säsongen på SVT kl. 22 ikväll.

2 kommentarer:

  1. jag håller med dig ang. sista avsnittet. sorgligt!!! och jag gillar inte sookies beslut, inte alls!

    SvaraRadera
  2. Jag vet, Sookies beslut var sämst. Vad är grejen med att hon plötsligt blev kär i Bill igen?? Värdelöst. Bäst hon skärper sig till femte säsongen. Det är illa om man börjar ledsna på seriens hjältinna.

    SvaraRadera