fredag 9 september 2011

Första dagens outfit

Jag måste ju dra mitt strå till stacken för denna lätt modeorienterade, nej snarare klädälskande blogg. Ta-da, jag presenterar för er bloggens första Dagens outfit:

Jeans H&M, blus Monki
Nu fick ni även en inblick i mitt badrum och mina gamla pyjamasbyxor som hänger så fint i bakgrunden fick visst också vara med på bild. Idag blev det premiär för min nya blus från Monki. Och innan ni säger nåt, ja jag vet att bh:n lyser igenom, jag bytte faktiskt sen

Vad ska ni hitta på i helgen då kära vänner? För min egen del har arbetsveckan i princip bara börjat, så därför sitter jag här i soffan med chipspåse och med Star Trek på fyran. Gillar den skarpt och inte bara för att Chris Hemsworth är med i typ tre minuter. Inte enbart iallafall. 
Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. heja heja! Vilken snygging!! :) Själv tittar jag på snyggingen i Thor, Chris är ju bara för snygg!! Vi ses imorgon, för då kommer jag bli ägarinnan till en dösnygg klänning! :)

    SvaraRadera
  2. Fan va snyggt Lellan! Älskar både byxorna o blusen :) och du är så jäkla fin i lugg. Love you!

    SvaraRadera