onsdag 7 september 2011

Onsdag

Morsning!
Igår kväll fick jag en huvudvärk från helvetet och illamåendeanfall. Det var bara att gå och lägga sig tidigt. Vaknade senare på kvällen, fortfarande med huvudvärk. Tog en värktablett och ångrade mig strax efter  för det enda jag hade hemma var Ipren och det får jag ju inte äta pga Waranet. (Ipren har en blodförtunnande effekt och kan ge större blödningsbenägenhet med Waran.) Snart ska jag duscha och bege mig till sjukhuset för PK-prov. Hoppas verkligen inte att det blivit ngn skillnad på mina nivåer pga Iprenet. Jag bara längtar efter december då jag slipper ta blodförtunnande men framför allt att jag slipper åka till sjukhuset varannan vecka (om jag har tur) för ett stick i fingret.


Iaf, så pga kommande blodprover så är jag uppe tidigt på min lediga dag. Sen har jag bokat in mig på träningspass både kl.12 och 17. Vi får se vilken av dom jag orkar med. Tanken är ju att jag ska gå kl.12, för då har jag alla mina måsten avklarade.


Vad är grejen med att bli förälskad (på riktigt den här gången) i Death cab for cutie? Så väldigt 2003 av mig. Men Codes and Keys är faktiskt ett ruggigt bra album.

1 kommentar:

  1. Lycka till vännen! Hoppas dina värden är fin fina :) puss

    SvaraRadera