måndag 19 december 2011

You hate me, good I hate you back (2011)

Imorse var jag i full färd med att fylla i en sån där årssammanfattningsenkät. Det börjar ju bli dags att sammanfatta 2011 och när jag begrundade frågorna blev jag alldeles sorgsen. Hur mycket jag än ansträngde mig så var det inte alltför mkt som jag kunde komma på som var positivt i år. Självklart har det funnits ljusglimtar, mitt liv är inte på något sätt en tragedi, men det är inte det jag kommer ta med mig från i år. Så därför struntade jag i att fylla i den. Jag vill inte tänka tillbaka och bara minnas allt det som var svårt. Jag är så trött på att ständigt vara ledsen och arg och besviken. Så många onödiga tårar som spillts. Jag vill inte vara sån längre. Istället ska jag göra en egen lista över vad jag ser fram emot till nästa år. Jag ska skriva om mina förhoppningar och drömmar. Keep your head up young one.


Kort summerat då: hejdå 2011, skönt att du snart är över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar