torsdag 8 december 2011

A trip down memory lane

Ok, det här får bli kvällens sista inlägg. Det märks att jag har varit hemma och sjuk = uttråkad till döds. Man hittar ju allt möjligt kul på det hära vahetere internetet. Som den här lilla roliga artikeln: 25 Celebrity couples you never knew existed.
Måste tyvärr medge att jag visste om drygt hälften av dom, vilket är ett dåligt betyg för mig. Dåligt för att jag uppenbarligen lägger ner alldeles för mycket tid på ren dynga. Att Winona dejtat runt lite på 90-talet är väl kanske ingen större hemlighet (hon var ju dåtidens indieprinsessa ju) men den största chocken för mig var nog Ellen Barkin. Work it, girl! Och Tupac och... ja, se för er själva helt enkelt.
Mitt favopar var utan tvekan dessa två.



King and Queen of cool, Ad-rock och Molly Ringwald. Hur söta??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar