måndag 5 december 2011

Måndag

God morgon allihop!
Finns det något bättre sätt att starta dagen på än att äta en rejäl frukost? Jag är iaf en riktig frukostmänniska. Får jag inte äta frukost så blir jag en riktig surfitta to say the least. Helst ska det vara ett stort utbud och riktigt mycket. Te, frallor, olika sorters pålägg, ägg, yogurth eller gröt och juice varvat med en massa prat. Bästa är ju om man har en sittning som varar i över en timme. Men det har man ju inte tid med på vardagar.

Idag vaknade jag med känslan av rastlöshet. En slags längtan som gjorde att jag sov dåligt. Men jag känner mig ändå pigg, rentav sprallig. En måndag liksom. Aja, ska inte klaga. Det är bara ovant. Jag har på nåt sätt vant mig vid att det alltid finns nåt jävligt som lurar bakom hörnet så när saker och ting bara flyter på så blir jag alltid lika förvånad. Vad bittert egentligen.

Här och nu ska ni få ett tips inför helgen: på fredag vänder Emelie Thorén skivor på Debaser Medis. Se nu till att ta er dit. Det skulle jag ha gjort om inte jag jobbade på lördag.

Vecka 49, give me your best shot!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar