fredag 23 december 2011

Säsongsavslut för American Horror Story

Igår såg jag säsongsavslutningen av American Horror Story. Slutet hade varit perfekt om det hade varit det allra sista för serien men i och med att det var en säsongsavslutning så är jag besviken. Det känns verkligen som manusförfattarna har målat in sig i ett hörn. Hur ska dom följa upp det här inför nästa säsong? Varför kan dom inte fatta att det är kvalitet och inte kvantitet som folk vill ha. Nej, jag är osäker på att jag kommer fortsätta följa den framöver. Synd på en så bra serie annars.



Vad jag däremot längtar efter är att säsongsuppehållet av Once upon a time ska ta slut snart. Jag är verkligen helt fast och det senaste avsnittet fick mig verkligen att längta efter mer. Den 12/1 börjar den visas på Kanal 5. Ni måste se den om ni likt mig älskar romantiska historier, lite magi och en lagom dos av sockervaddsfluff. 



Då är frågan bara vad ska man titta på fram tills dess?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar