söndag 25 december 2011

Julen i lite bilder

Julmustflaskan var mest till för syns skull. Hemma hos oss är cola alltid nr ett.

Utomhusmöblerna fick bäras in för att alla gäster skulle få plats vid middagsbordet.
Som ni kan se har någon redan säkrat sin plats.
Snyggaste tomtemoren på den här sidan av stan.
Jultv på SVT.
Alltså, vår tomte... jag finner inga ord. Snälla tomten, lova att komma tillbaks nästa år!
Kom på innan läggdags att jag måste ju ta dagens outfit: Kofta, klänning och tights, H&M.
Nytt nagellack från IsaDora , #642 Zinfandel.


Hur har er julafton varit?
Min har varit alldeles, alldeles, underbar. Jag åt alldeles för mycket, skrattade så kinderna gjorde ont och fick helt underbara julklappar. Bland annat fick jag detta fina halsband som jag önskat mig.
Halsband från Dogeared.

Sen fick jag så mycket annat att jag skäms. Den här köphetsen äcklar mig lite. Speciellt när jag kom hem och försökte tryckte in allt i skåpen. Idag slogs jag av en äkta Disneyepiphany när vi var ute på promenad. Jag insåg att jag är omgiven av så otroligt fina människor och all deras kärlek och välvilja gör mig alldeles gråtmild. Livet har sina ljusglimtar och inte så små heller för den delen. Tänk om man kunde spara den känslan på burk och ta fram när huvudet vill jävlas med en. 

Hoppas ni är alla lika nöjda med julen som jag är. Nu måste jag försöka sova för i morgon ska jag upp tidigt igen för att jobba och göra alla mellandagsreafyndare lite gladare. Känner att jag har en rejäl förkylning på gång så jag hoppas den går över under natten.

God fortsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar