söndag 11 december 2011

Helgens outfit

För jag är en sunkig gris som har på sig samma kläder två dagar i rad! Nasty girl!

Tröja och ring, Weekday. Jeans, H&M
Alla modebloggerskor därute skäms å mina vägnar för att jag fotar mig själv (med mobilen dessutom) i hallspegeln.

Hur har er helg varit?
Jag har jobbat, snorat och knappt sovit för att jag kan helt enkelt inte varva ner. Borde kanske varna er här och nu att det kommer gnällas så ni kan sluta läsa. (Även om jag själv anser att jag inte gnäller utan bara konstaterar faktum.) När jag väl somnar så drömmer jag om de mest vardagliga ting, som att jag är på jobbet eller städar eller nåt annat tråkigt så när jag vaknar känner jag mig inte alls utvilad. Jag skyller allt på kortisonet som dessutom gjort mig galet svullen i ansiktet. För jag ligger inte och funderar över något om kvällarna. Så jag måste nog be läkaren skriva ut sömntabletter åt mig. Jag vaknar med värkande ögon och noll koncentrationsförmåga. Idag var jag t.ex. ute och övningskörde med M och jag blandade ihop bromsen och gasen liksom. Ja, jag väljer att skylla på tröttman och inte på det faktum att jag är puckad. Tröttheten kan man iaf göra något åt.

Eftersom jag inte kommer kunna sova på ett tag så ska jag ägna lite tid åt att kolla senaste avsnittet av New Girl. Jag ger den en sista chans. Läste på Perez Hilton att Ryan Kwanten från True blood ska vara med i ett avsnitt, dock inte förrän nästa år, men det lät så pass bra att jag tänkte att jag ska fortsätta följa den tills dess. (Ja, jag följer Perez fortfarande, so what?) Jag behöver lite mys efter att ha sett ett litet sorgligt slut i Once upon a time och American Horror Story. Söndagar har blivit min komma ikapp serier-dag.

1 kommentar:

  1. Åh vilken fin tröja! Jag tror att det lugnar ner sig lite efter jul, man blir liksom stressad av allt. Sen när nyår är förbi så kommer vi kunna sova igen :)

    SvaraRadera