fredag 23 december 2011

Dan före dopparedan

Vilken dag! Idag hade vi strömavbrott mitt i julruschen så vi fick lov att utrymma butiken från arga shoppingsugna kunder. Men till slut vi fick vi tillbaka strömmen och kunderna och det var drag ända fram till sista timmen. Är helt slut och utan julkänsla. Kanske beror det på att det regnar ute och jag ska jobba i morgon?
Men nu ska jag sluta vara sån Grinch. Jag fick faktiskt två julklappar från jobbet idag. Ett presentkort och en grön ljusstake med tändstickor. Min chef är verkligen så himla rar. Ska nog köpa fler av dom i andra färger. 




Förra året fick jag ett julte och den påsen ställde jag i köksfönstret och där har den stått sedan dess. "Upptäckte" den häromdagen och blev himla sugen. Men hur gott kan det vara när det stått framme, i en papperspåse iofs men ändå, i ett år? Kan te ens bli dåligt?


Sen köpte jag även en liten julklapp till mig själv innan jag började jobbet.

Mitt älsklingsschampo som fanns i en 500 ml flaska hos en frisör nära jobbet för 399 kr. Dyrt as fuck för mig just nu men jag får tänka långsiktigt. Mitt cheveux affaiblis älskar det.

God jul på er sweeties!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar