måndag 5 december 2011

I am my hair

Imorgon ska jag ju ringa min frisör och boka tid för klippning och toning. Jag är i behov av en förändring. Om inte annat så behöver jag desperat klippa topparna. Därför har jag redan nu införskaffat lite hårgodis. 


Totally Beachin saltvattenspray från TIGI, från deras Love, Peace & Planet-serie. Nu jäklar ska det bli ordning på rufset. Det bästa är, förutom att den är miljövänlig såklart, att den doftar underbart av kokos, mango och vanilj. What's not to love? Jag köpte min från parfym.se för 99 kr. Jag passade även på att köpa min älsklingsmascara Hypnose från Lancôme för 195 kr. I butik kostar den ca 300 kr.

Men hörni, vad ska jag hitta på med håret? Jag har provat på lite olika stilar. Vad tror ni, kan något av dessa vara något för mig?
Blonds have more fun?  
kort, blond page känns inte riktigt som min grej.
Mia Wallace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar