torsdag 1 december 2011

1 december


Så nu är det alltså december. Julen närmar sig med stormsteg och för andra året i rad så ser jag faktiskt fram emot det. Vanligtvis hatar jag julen för den bara påminner mig om allt som är fel med världen. De som inget har, de som har för mycket, folk som är ensamma, stressen och att allt måste vara så myyyysigt och speciellt. Usch, kräks. Men i år ser jag fram emot att få umgås hela familjen. Mina bröder kommer upp från sina respektive hålor och jag får äta mig tjock på Janssons frestelse och skinka. Sen så kommer ju den obligatoriska stressen med julpynt (kommer nog inte bli av förrän sista advent) och julklappshandel. Men aja, mañana, mañana.

Idag hade jag bokat tid för tvättning på morgonen men kom inte iväg för jag låg i sängen i fosterställning och bad om nåd pga magknip från helvetet. Så att äta sushi sent är tydligen inget som min mage tycker om. Sen känns det som om jag sprungit runt i stans alla jävla apotek innan jag fick tag på min medicin som var tokslut. Jag hann även med att städa här hemma och gå ett afropass. Du vet att du förmodligen ser lika död ut som du känner dig när instruktören kommer fram till dig och frågar hur du mår. Med andra ord, jag tog i för kung och fosterland. Galet kul är det. Och som ni kan se på bilden sitter jag här nu med en aspirinmask på. Alltså, den är verkligen the shit! Man blir lika mjuk i nyllet som efter en ansiktsbehandling sans röda finnar. Nu ska den faktiskt tvättas bort, har haft den i en timme nu. Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar