torsdag 22 december 2011

Snart nytt år och nästan nytt hår

Idag var det ju dags för en liten tripp till frisören. Så här glad var jag innan, när jag steg upp efter en natt av mardrömmar, för lite sömn och en värkande kropp efter gårdagens crosstraining och tisdagens core puls. (Jag vet, I'm such a bad ass! Fast jag ville dö så kommer jag definitivt gå det passet igen.) Här har ni dagens outfit, komplett med risigt hår.

Jeansskjorta, Gina Tricot. Jeansshorts och linne, H&M. Strumpbyxor, fynd från längst ner i strumplådan.
Var hos frisören och blev ompysslad av en trainee. Vi var båda överens om att håret bara skulle toppas det mest nödvändigaste, då hon tyckte att min ansiktsform passar bäst i längre hår och att vi skulle slänga på en toning eftersom det är det mest skonsamma för håret. Efteråt kändes det som om jag klev ur därifrån med nytt hår. Love it!

Kolla in glansen!
Ser ni? Supershiny. Och underbart lent! Se till att köpa Kérastase Elixir Ultime. Det är en hårolja som är vårdande, värmeskyddande, inte ett dugg fettigt och som doftar ljuvligt. 
*trött men glad tjej*
Vet inte om det syns bättre här men vi la på en mörkbrun toning.
Älskar att jag ser ut att ha aslångt hår på den här bilden. Enbart därför den åker upp på bloggen.
Jag vet, jag är sämst på ta bilder på mig själv. Men kontentan av allt, jag älskar mitt nya hår! Jag behövde verkligen göra det här. Alla behöver bli lite bortskämda då och då. 2012, nu är mitt hår och jag redo att möta dig din jävel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar