onsdag 7 december 2011

111207

Var en snabb repa på stan och köpte tre julklappar. Det är ju alltid en start. I en affär hade dom en egen inslagningshörna och jag försökte mig på'et. Med stora handväskan som dinglade från ena axeln, påsar på golvet och otåligt folk bakom mig. Det här var det bästa jag kunde åstadkomma.

Tattarpaketet.

Om bara en liten stund ska jag iväg och träna. Men jag har verkligen ingen lust! Till råga på allt är det ett corepass kombinerat med kondition. Kommer dööö. Nej, jag vill hellre stanna hemma och äta hamburgare med pommes frites och iskall cola. Är så galet sugen! Fast jag nyligen smällde i mig mjölk med flingor och några skorpor för att dämpa den värsta hungern. Och tidigare åt jag en proteinbar med toffeesmak för att få i mig nåt som påminde om godis. Men det hjälpte inte ett skit. Ni hör ju, jag måste ju verkligen iväg och röra på fläsket såsom jag äter men just nu kunde jag inte bry mig mindre. GE MIG TRANSFETTER NUU!!

Kan inte nån komma med en rejäl skopa pepp till mig, tack?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar