tisdag 13 december 2011

Lancôme Hypnôse Senses

I fredags var jag och Gaby förbi en del butiker som tillhandahåller smink då vi var på jakt efter mascara och parfym. När vi höll på och testade oss fram fick vi tips av en säljare på Åhléns om en parfym från Lancôme. Jag gick ju förbi där idag igen och sprayade på mig lite. Ladies and gents, det här är min nya doft som ska få komma och bo hos mig.

Lancôme Hypnôse Senses. Bild från Nordstrom.

Enligt Kicks är detta en parfym med

"En sensuell och kvinnlig doft med blommiga, eleganta noter. 
Doftnoter: Toppnot; Rosépeppar Hjärta: Osmanthus blomma Bas: Patchouli".

Är helt såld på den! Lancôme är annars mitt favoritmärke vad gäller mascara. Jag har varit trogen deras Hypnôse i ett par år nu, så då passar det ju finfint att ha parfymen till! Men nu tror jag tomtens säck till mig är på bristningsgränsen. "Giriga fan" tänker han nog, och med all rätt. Men min födelsedag kommer ju om sisådär fem månader så nu har ni fått en heads up om vad jag önskar mig tills dess.

1 kommentar:

  1. Han var riktigt bra den där Åhlens experten! Jag tyckte den lukta riktigt gott, men vart helt såld på MJ's :)

    SvaraRadera