tisdag 27 december 2011

Paljettleggings

Nyår närmar sig med stormsteg, bara fyra dagar kvar av det här året och som sig bör borde man fira in det nya året i glitter och paljetter. Jag orkar verkligen inte stresstjacka en klänning som jag vet att jag ändå bara kommer använda en gång. Helst hade jag velat ha en särk tjugofyrasju då jag har no sense of style what so ever dessa dagar. Men så hittade jag dessa paljettleggings hos Gina Tricots webbshop.  






Eliza Leggings, 299 kr.

Får för mig att de kan vara snygga att ha även till vardags. Men som sagt, jag har ingen smak numera. Vad tycker ni? Ska jag satsa på dessa? Isåfall, svarta eller silverfärgade? 

1 kommentar:

  1. tror silver skulle va snyggt på dig! :) själv fick jag en liten söt kortärmad paljettkavaj i guld av jesper som han köpt i irland som sen födelsedagspresent till mig, superfin! den kör nog jag på till nyår.

    SvaraRadera