fredag 9 december 2011

I whip my hair back and forth

Här kommer en liten bildbonanza över lite olika varianter på en page. Jag har kommit i underfund med att det är i princip det enda jag kan göra med håret i dagsläget. Drömmen är ju långt hår och det är är rätt hyfsat långt idag men det är så slitet i topparna att det inte är snyggt att ha utsläppt. Med en page ser håret friskare och tjockare ut, inbillar jag mig. Plus att det är lättskött och går att variera.

Skit i det superstiffa leendet och kolla in håret!
Så fint och glänsande hos Zoe Saldana.
Tycker att jag borde kunna få till färgen också?

Jag vill gärna ha den här hårfärgen också. Gud så snyggt! 
Dock är den här frisyren något för lång för att få till.
Emanuela De Paula för Gina Tricot ss' 11. Bilden lånade jag härifrån.
Olivia Palermo, bild lånad härifrån. Fint men lite väl slätstruket för mig.
Jag älskar ju rufs!
Om jag inte kan få till rufset så vill jag ha det riktigt spikrakt.
Gwyneth Paltrow visar här hur löjligt snyggt det är med blanka, raka längder.
Om jag inte hade haft lugg hade jag lätt kunnat tänka mig denna, varje dag.
Angelicka Blick. Kanske något för kort för min smak. 
Jag vill ju som sagt spara till långt. Men skitsnyggt ändå.

Jag älskar verkligen den här frisyren. Längden, färgen, lockarna. 
Precis sådär vill jag se ut i håret! (Och eh, ansiktet också för den delen.) 
Nåt att ta med till frisören den 22.a kanske? 
Kommer dock inte få till färgen, men resten då?
Bilden på Jessica Alba kommer härifrån.
Men eftersom jag har lugg på utväxt kanske den här passar bättre? 
Bilden på Nicole Richies frisyr hittade jag här.
Alltid lika coola Alexa Chung. Bilden kommer härifrån.

Så hjälp mig nu, vilken frisyr ska jag satsa på?
Vilken var er favorit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar