torsdag 25 augusti 2011

Who run this MF?

Nu får trafikanterna på Norrtäljes vägar se upp, för nu är jag i farten! Yes, idag tyckte min lärare att tiden var mogen för mig att ge mig ut i "riktiga" trafiken, dvs lämna campusområdets trygghet och ut i stadstrafiken, förbi där mamma bor och sen tillbaka till körskolan. Och jag gjorde det! På sjunde lektionen och allt. Trodde det skulle ta minst 10. Självklart återstår det massor att rätta till. Men jag gjorde det. Utan magont och ångest. Tyckte rentav att det var kul. Väl i trafikskolan pluggade jag en del teori och kom en bra bit på vägen. Jag börjar förstå mer och mer.
Behöver jag säga att just nu är jag så stolt att jag spricker? Jag klarar av något som jag trodde var helt omöjligt! Den känslan är helt fantastisk.


Så en klapp på axeln till mig och med det lämnar jag er med denna skylt jag såg utanför caféet som jag gick förbi imorse. Man kan inte annat än att bli glad av den.

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer: