tisdag 2 augusti 2011

Tisdag

Hur gör ni för att komma igång med träning och vara hälsosamma? Igår var tanken att jag skulle försöka bättra mig och börja träna. Expert som jag är på ursäkter så fick jag både min mens och  ledvärk igår och jag har varit så trött i snart en veckas tid vilket säkert beror på usla HB-värden. Jag har inte heller sovit ordentligt på länge, har svårt att varva ner. Större anledning då att börja träna men jag orkar verkligen inte! Motivationen håller sig i fem minuter, sen kommer livet emellan. Samtidigt så vill jag inte leva så här. Jag vill äta bra och göra träningen till ett naturligt inslag i vardagen. Plus att det är cirka 500 kr jag slänger bort varje månad på ett gymkort som jag inte utnyttjar. Så hur gör man? Jag skulle behöva nån som verkligen drillade mig till bristningsgränsen för just nu har jag ingen karaktär. Alla tips mottages varmt. Nu väntar frukost, sedan ska jag åka till sjukhuset och ta mina PK-prover och sen är jag fri resten av dagen. 


Update:
När jag fixade min frukost tittade jag ut genom köksfönstret och såg en parkerad Work Class bil på andra sidan gatan. Ett tecken kanske?

2 kommentarer:

  1. Work class eller world class? :)

    SvaraRadera
  2. Jag lovar att jag menade world class men mina fingrar ville visst skriva nåt annat ;)

    SvaraRadera