söndag 21 augusti 2011

Beep beep, who's got the keys to the jeep?

Idag har jag varit i farten hela dagen från sex på morgonen. Först nu, när jag sitter på tåget hem till min mor känner jag att jag kan slappna av lite. (Mitt första mobila inlägg btw.) Imorgon är den första dagen på min väg mot körkortet. Yes, nu ska det äntligen bli av i form av två veckors intensivkurs. Jag är galet nervös för jag har ingen aning vad som väntar. Jag har aldrig kört i hela mitt, jag har inte ens suttit bakom en ratt ens en gång. Ovissheten är jobbig. Men samtidigt är det en utmaning som jag är redo att anta nu. Jag har inte tagit körkortet tidigare av den enkla anledningen att jag varit livrädd. Det är jag fortfarande. Säkert lär jag behöva en massa extra lektioner just för att mina körerfarenheter ligger på noll så det kommer nog bli en dyr historia. Men nu har jag gett mig fan på att göra det! Speciellt med tanke på att jag berättat om det för halva världen. Jag ska inte ge mig förrän det där kortet ligger i mina händer. Ännu större frihet. Så jag önskar mig själv ett stort lycka till och vill påminna mig själv om hur awesome jag är som tar mig an något som skrämmer mig så mycket. Jag kommer kicka balle på kursen. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer: