fredag 12 augusti 2011

"Great song. I have cancer."

Idag hade jag en dålig morgon. Jag vaknade först halv elva efter mycket om och men. Tröttheten är visst på besök. Dessutom gjorde ryggen ont och fingrarna var hur stela som helst. Men istället för att ligga kvar i sängen och sova steg jag upp och mötte mamma och mormor på stan. Snäll som min mamma är köpte hon lite chilenitos och en pirog till mig. Så nu ska det bli fredagsmys med någon bra film hade jag tänkt. Typ denna kanske:

Jag är en sucker för boken nämligen och Michael Fassbender ser precis ut så som jag föreställt mig Mr Rochester. En annan film jag är sugen på är denna...

...då jag älskar både Jospeh Gordon-Levitt och Seth Rogen. Men den verkar lite snyftig och jag vet inte om jag pallar med mer sjukdom för idag. Men den är definitivt med i min must see-list. Ha en bra fredag every1!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar