söndag 7 augusti 2011

It's happening

Idag blev det Bridesmaids med mina fina vänner och kusiner. Måste säga att jag hade ganska stora förväntningar på den vad gäller humorn. Kan inte påstå att jag tycker det blev världens skrattfest. Tvärtom, emellanåt blev jag väldigt ledsen och kände ångesten komma upp. Fast samtidigt, det är nog svårt att undgå det då det är rätt tunga ämnen de tar upp i filmen. Alla andra går vidare medan man själv står och stampar på samma ställe. Heavy stuff liksom. Alla har vi upplevt det någon gång. Men för den sakens skull så betyder det inte att den inte var bra, för det var den verkligen! Helt klart värd att se. Det var bara det att den inte riktigt var vad jag förväntade mig.




Melissa McCarthy förresten. Min nya hjälte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar