tisdag 2 augusti 2011

Snaskigt

Istället för träning blev det fika med Gaby Saturnus i stan. (Kärringarna mot strömmen tränade käften.) Det var fint att ses igen efter tre veckor då hon varit på semester i Gotland. 
Ni har väl inte missat Saturnus gigantiska kanelbullar?



Tycker iofs inte att det syns så bra på bilden, men de är verkligen hugemonguos! Vi var tre som delade på den och cheesecaken med karamelliserad yta och macademianötter som syns i bakgrunden. Det var precis så gott som det låter.
På hemvägen passade jag på att hämta ut mitt lilla paket från lookfantastic som innehöll detta:

ca 313 kr, lookfantastic.com
Jag hoppas verkligen att den är bra då man har hört så himla mycket om den. Jag är en sucker vad gäller hårvårdsprodukter men har än så länge inte hittat så många guldkorn därute då mitt hår är så jäkla...speciellt. I synnerhet nu med alla mediciner.
I paketet kom även detta lilla gratisprov med:

"Schysst" tänkte jag, tills jag läste baksidan på den:

Vaddå "prematurely-aging skin"???

Äh, vem försöker jag lura. Jag kommer använda den ändå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar