tisdag 30 augusti 2011

So gimme that toot toot.

Kommer ni ihåg mitt mantra inför idag? Well, idag tog jag tjuren i hornen och gjorde en kovändning från igår. Jag var lugn och självsäker och jag kände att jag fått till det helt enkelt. Allt övande från igår gav resultat. Min körlärare blev så imponerad att hon bad mig stanna bilen för att ge mig beröm. Jag trodde först hon skulle påpeka något dåligt jag gjort, vad det nu skulle kunna vara för jag tyckte själv jag körde felfritt. Så jag växte rejält under dagens lektioner där jag bl.a. fick köra ut från körskolan helt själv (!!!), starta och stanna vid bussfickor, jag fick köra på en kringelkrokig väg för att lära mig jobba med blicken. Sen fick jag prova att backa lite och sen fick jag köra tillbaka till körskolan och parkera på en p-ruta.

Behöver jag säga att jag känner mig freaking awesome?

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

3 kommentarer: