torsdag 4 augusti 2011

Dreamer

Jag vet att det anses tråkigt att skriva om sina drömmar, men eftersom det här är min blogg och jag i princip får skriva vad jag vill så kan ju alla drömtydarhaters därute sluta läsa nu. Here goes:
Drömde att jag var i min gamla hemstad tillsammans med Gaby. Vi gick runt där vi bodde när vi var små. Överallt fanns det en massa kattungar. Katter precis överallt. Gulligt, tills vi såg att några av dom käkade på en snok som hängde fastsnörad i sin egen kropp i någons balkongtak. Sen åkte vi tunnelbana och vi klev av vid fel station och jag märkte att jag glömt mina kängor på tåget för att jag hade bytt skor med henne.
Vad skulle ni säga att det betyder?
Jag sov iaf väldigt djupt (äntligen!) och hade stora svårigheter att komma upp när klockan ringde. Snoozade i 20 min tills jag väcktes av ett sms. 


Idag bjuder jag på den här låten. Jag önskar fler kunde älska den lika mycket som jag gjort i sommar och inse storheten i den. Helt överjävla bra helt enkelt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar