måndag 8 augusti 2011

Que te pica

Bloggen, jag måste få dela med mig av något anmärkningsvärt. Idag släpade jag iväg mitt lata arsle till gymmet och körde ett Zumbapass tillsammans med Gaby, fast jag hellre hade stannat kvar på stan med Jesse och kollat kläder och ätit mer glass. Är mycket stolt över mig själv. Så pass att jag var tvungen och checka in mig på facebook också, så att alla får se hur bra jag är.
"Kolla mig, så duktig jag är som går och TRÄNAR, snälla gilla min check-in dåååå".
Duktighetsknarkaren i mig behöver alltid sin fix. Jag hoppas verkligen att det här blir den motivation till att komma igång med träningen som jag behöver. Det är dags att göra nåt åt flubbet och min icke-existerande kondition. Men nu blir det skål flingor och senaste avsnittet av True Blood. Det vill säga, så länge jag inte somnar mitt i den. Är helt slut.

1 kommentar:

  1. fyfan vad kul jag hade igår! Längtar till nästa skaka rumpa time! Vad sägs om Måndag? Är ledig nämligen ;)

    SvaraRadera