fredag 26 augusti 2011

Fredag

Home sweet home.
Just nu sitter jag och chillar i min soffa med IT-supportern på TV. (Chris O'Dowd för fan.) Vilken vecka det har varit! Jag är helt slutkörd, no pun intended, efter all information som jag matats med. Jag kunde inte ens åka buss hem idag utan att känna efter hur motorn lät och försökte lista ut vad alla skyltar längs vägen betydde. I helgen ska jag bara ta det lugnt och inte tänka på något som har med körning att göra. Har tjatat om det så det räcker och blir över.
Annat då:

Idag var jag och klippte håret. Trimmade mina risiga toppar då jag försöker spara till långt men jag klippte även lugg för att det skulle bli lite mer frisyr av det.
Så här såg jag ut före:

The queen of fug.

Och efter:
The queen of bangs, med en massa hjälp av värmeskyddande, hårfön och plattång.

Nu ska jag dricka lite te, sen försöka hitta en film att slöglo på. Imorgon tar jag en välförtjänt sovmorgon. Vad ska ni hitta på för trevligt i helgen?

1 kommentar: