lördag 6 augusti 2011

Frock me

Idag kan jag säga god morgon och verkligen mena det, för idag tycks jag äntligen ha återhämtat från mig från the bad case of eh, hård mage. Inget som inte lite (mycket!) vatten och läkerol inte kunde råda bot på men ändå. Jag mådde verkligen uselt igår. Nyligen avnjöt jag min frukost, min första föda på nästan ett dygn. Jag har all anledning att vara uppåt idag för nu börjar min semester. Can I get a woop-woop? Jag har inga planer direkt förutom att jag ska skynda mig nu så jag hinner in till stan för att kolla in pride-paraden. I år blir det första gången som jag får se den, har alltid jobbat annars.


Förresten, jag känner att det börjar bli dags att göra något åt mitt hår. Jag är så urbota less på det! Om jag fick bestämma skulle det helst se ut såhär: 


Bild lånad från hdofblog.com

Just Alexas hårfärg kanske inte skulle passa mig, men frisyren hörni, och rufset! Älskar messy frisyrer. Allt som ser nonchalant och obrytt ut får mitt hjärta att slå ett extra slag. Självklart är jag medveten om att det oftast ligger mycket arbete bakom att se sådär jag klev precis upp ur sängen-rufsig ut. Ha en bra dag nu allihop.

1 kommentar:

  1. Du, med ditt hår kan du lätt fixa den frillan :) Ha i lite mousse i håret innan du somnar, sen när du går upp kan du ha i lite volym puder på hårbotten och så är det klart! :)

    SvaraRadera