fredag 12 augusti 2011

Shoe love

Självklart, när man är som mest engagerad i filmen (Jane Eyre) så får min webbläsare för sig att fucka ur och stänga av streamningssidan. (Fråga mig inte varför jag kör på Safari. Är säkert ensammast i världen om det. Gammal vana trogen I guess.) Så under tiden som jag väntar på att den ska laddas upp igen - sen får vi se om jag orkar kolla på den, rätt seg hittills - så tänkte jag passa på att skriva om dagens förälskelser.
När jag knatade runt på stan idag passade jag på att prova lite skor. Dessa från Vagabond: 

Bild från vagabond.com

och dom klassiska kängorna från Dr Martens:


Bild från spartoo.se

900 kr respektive 1146 kr kostar de. Blev tokförälskad i båda. Snygga och sköna och så min stil. Dock bidde inget köp för jag har lite taskigt med pengar såhär i mitten av månaden. Det är därför jag hatar att prova skor för det är surt när man inte kan köpa dom när man gjort sig besväret att ta av sig sina egna skor, snöra på sig de nya och känna efter. Men jag vill verkligen ha båda paren! Frågan är bara vilka jag ska köpa först?
Ok, slut med ytligheterna för idag.

1 kommentar: