torsdag 18 augusti 2011

Just dance

För en stund sen skrev jag ett inlägg som jag efter mycket om och men valde att ta bort. Jag insåg att jag inte kan hålla på och spy ut all tänkbar galla bara för att jag i grund och botten är 
a) trött
b) hungrig
c) sötsugen.

Så jag gör ett nytt försök: Idag var jag och tränade afro. Det var galet kul fast jag sög på att följa koreografin. När jag är klar med intensivkursen ska jag lätt boka in mig på fler såna pass framöver. Snart ska jag gå och sussa. Jag lämnar er med denna låt som vi dansade till idag. I vanliga fall är det här inte alls min kopp te, men herrejesus vad det är kul att släppa loss till!


Har ni några bra tips på låtar att träna till?
Jag behöver en bra låtlista att svettas till. Bring it!

3 kommentarer:

  1. Jag behöver också bra låtar! :) Du är fin och det är bara bra att man jobbar med sig själv lite :) Påminna sig om hur bra man egentligen är!

    SvaraRadera
  2. Jag har skapat en lista, lägg till låtar vetja! Men ingen slow musik nu!! :)

    spotify:user:pepita83:playlist:3KxIU7ifgJRMqLInFncHs0

    SvaraRadera