söndag 28 augusti 2011

Helgrecap

Igår var det premiär för min livs första kräftskiva. Nej jag är ingen social paria, jag HAR faktiskt blivit bjuden på kräftskivor ett antal ggr i mitt liv men av någon anledning har jag alltid tackat nej. Jobbig blyghet tror jag har varit den största orsaken men nu har jag vuxit ifrån den. Någolunda iaf. Nåväl, min fina Malle var den som höll i festligheterna tillsammans med sin sambo och alla fick ta med sig lite till maten. Jag fick suga i mig kräfta för första gången nånsin (var inget större fan av det), det snapsades och intogs stora mängder av Malles egengjorda och ack så goda majonnäser till kräftorna. Riktigt lyckat och trevligt var det.


Idag tog jag en kort runda på stan med Gaby och sen gick vi och brunchade på Café Sirap.





Äggröra, bacon och toast. Kan det bli bättre? Ja, om man slänger på lite amerikanska blåbärspannkakor med massor av sirap.







För att avrunda det hela, jag har haft en riktigt mysig helg. Välbehövligt då nästa vecka kommer bli intensiv igen. Hoppas att ni också njutit utav eran helg. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar