onsdag 3 augusti 2011

Lill-lördagsmys

Sammanfattning av dagen:
Full rulle på jobbet från start tills det att jag slutade, sen blev det att ta bussen till Sollentuna för att möta Gaby och Nina. Vi handlade mat i centrum, sen hem till Nina och alla hennes pojkar där det fixades lite grillat kött och sallad till middag. Sen kom även Erik och vi hade det hur bra som helst, även om "Våra pinsamma kroppar" av nån anledning var på tv:n i bakgrunden och vi fick en inblick i framfall. Lagom till fikat och allt.


En riktigt bra dag helt enkelt, men nu är jag helt slut! Dags för mig att hoppa i säng. Har haft svårt att varva ner de senaste dagarna - det kanske jag redan har nämnt? - så inatt måste jag vända på trenden och sova ut! Annars kommer jag vara helt förstörd under min sista semestervecka. Bara tre dagar kvar tills dess.
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar