onsdag 17 augusti 2011

Boys on film

Idag stod det Zumba på mitt schema. Men jag vaknade med värkande rygg, stela armar och fingrar och lätt illamående. Trots detta släpade jag mig iväg till gymmet och gjorde ett tappert försök. Men efter att ha försökt i tio minuter sa kroppen ifån. Precis allt gjorde ont! Så jag fick se mig besegrad för den här gången. Jag tog mig i princip till gymmet bara för att duscha. Sjukt nedslående. Jag höll på att deppa ur fullständigt för att min kropp är dum och för att jag inte tränade igår heller. (Hade bokat in mig på afro igår men fick hoppa över det för att jag hade sovit <4h kvällen innan.) Istället träffade jag Gaby på stan och vi gick och såg Captain America på bio.



Sämre kan man ju ha det om man säger så. Filmen var faktiskt inte alls så dum, en stark tvåa av fem möjliga får den av mig. Och Chris Evans i huvudrollen muntrade upp mig rejält om man säger så... Ja, jag vet att det är hemskt töntigt av mig att bli helt till mig av stora, biffiga killar med pretty faces (så här blev jag av "Thor" också) men vafan. Man blir alldeles ofrivilligt hormonstinn av att ha levt i celibat alldeles för länge. Det kan inte vara nyttigt för någon. 

Imorgon gör jag ett nytt försök på gymmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar