söndag 27 november 2011

Vad skulle vara rätt om ingenting är fel



God kväll kära vänner.
Hur har er första advent varit?
Själv har jag jobbat och jag tänkte träna efter jobbet för att få min sista, välförtjänta stämpel. Men nånstans på hemvägen så hamnade jag fel och det blev en pizza ackompanjerad med lite godis, cola och sista Harry Potter-filmen istället för löpband, vikter och hämta ut present från Sats. Äh, orka släpa sig till gymmet för en rosa mössa när man är helt död efter löningshelgen. Pizzan var god, jag hade tänt en massa ljus och gosade in mig ordentligt i täcket och grinade som en tok när Snape dog samtidigt som stormade därute. Rätt mysigt det med.


Mycket som snurrar i min skalle just nu. Vet inte om det är så bra att skriva om allt för oftast är det såna ytterligheter att ni skulle börja undra om allt står rätt till med mig. Nästan så att jag själv börjar undra. Den här veckan hade jag en hel del planerat men det blev inget av det och det är ju klart att sånt påverkar humöret. Men istället för att bitcha om det här så ska jag nog gnälla lite irl med mina vänner för att få lite input. Nu ska det här trötta aset gå och lägga sig. Jag är ganska säker på att om jag fick ordning på min sömn så skulle allt vara så mycket enklare. Jag lämnar er med en av mina åh-EXAKT-så-känner-jag-låtar.
Tack gode gud för Jonathan.




Så faller snön
och vi som inte orkar
ska vi gömma oss i månader
ska vi sakta blekna bort

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar