söndag 20 november 2011

Säg hej till mina nya skor

Idag var jag och körde SH'BAM tillsammans med Gaby på Sats Sollentuna. Eftersom jag kom lite tidigare passade jag på att kolla runt lite i affärer och fastnade i en skoaffär som hade utförsäljning. Jag kom ut med ett par kängor. Perfekt då mina gamla är alldeles slitna och fula. Jag gillade dom här extra mkt då de har dragkejda. Skitbra för reumabarnet/latmasken.





Ord. priset var 699:-, jag köpte dom för 498:-. Helt ok ändå.


Efter träningen åkte jag till mor för att övningsköra. Stackars M är nog alldeles gråhårig eftersom jag inte var långt ifrån att krocka vid ett tillfälle (mitt fel) och för att jag kom i alldeles för hög fart efter att ha kört på motorvägen. Oops. Men till mitt försvar vill jag bara säga att det är svårt att köra när det är mörkt. Sen var jag väl kanske inte alltför entusiastisk inför att köra och därmed inte lika uppmärksam. Det var ju ett tag sen sist och jag är lika rädd varje gång jag sätter mig bakom ratten. Men det är ju bara att köra på så att säga, nu när jag kommit så här långt.


Dessutom är det inte bara körningen jag är less på. Jag är lite trött på det mesta som är mitt liv just nu. Denna ständiga kamp mot hjärnspökena. Jag hoppas det blir bättre på onsdag när jag går tillbaks till jobbandet igen. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar