fredag 4 november 2011

Pissed

I natt sov jag riktigt dåligt, mest för att jag är orolig antar jag. Jag har funderat som en tok och när jag stod i duschen så bara slog det mig: Vad i HELVETE???
Vad är jag för ett mähä som inte säger ifrån? Varför tillåter jag läkarna att exprimentera med min hälsa och mitt psyke? Jag är så jävla arg just nu men allra mest på mig själv. Att det skulle behöva ta mig ett år av att slussas fram och tillbaka mellan olika läkare innan polletten trillade ner. Just nu har jag bara lust att ringa reumamottagningen och be dom fara och flyga om de inte har något bättre att komma än att höja kortisonet. För det är det enda de gjort. Ursäkta, menar ni att det inte finns andra alternativ? Nej det går jag inte med på längre. Jag har äntligen börjat få ordning på saker och ting, jag vägrar att de börjar röra till det för mig igen.


Jag ska ta tillbaka kontrollen över mitt liv. Åh vad det är sweet att vara förbannad och redo att slåss istället för ledsen och undergiven.



1 kommentar:

  1. YOU GO GIRL!!!
    Så jäkla härligt att läsa ditt inlägg! Du smittade av dig jag ba: ja leslie visa dom! hahaha
    Puss på dig! och styr upp det där nu!

    SvaraRadera